Yacht Baharis | námořní yachting

Vítám vás na stránkách, které se zabývají vším, co se týká námořního jachtingu. Vzhledem k tomu že jsem skončil s komerčními plavbami, zúžil se obsah stránek jenom na minulost. V případě zájmu o plavbu mě kontaktujte.

19. listopad 2015, zobrazeno 8341x

Seychely 2015

Plujeme, sluníme, koupeme, šnorchlujeme. Všude vůkol přehršle slunce, písku, palem, korálů a rybek. Jediné co zoufale schází jsou lodě a lidi. Je to neskutečné, ale chvílemi si připadám že tu jsme sami a že ty ostrovy vystoupily z moře jenom kvůli nám. více

15. listopad 2013, zobrazeno 9393x

Atény - Kréta - Atény 2011

Ale jsou tři hodiny ráno a zase za kormidlem. Do cíle ještě 30 NM, loď pluje stále slušnou rychlostí 6-7 uzlů. Asi po hodině začíná být trochu rušno. V dálce nás křižuje trajekt, to je dobré. Ale začínají se před námi motat větší rybářské lodě. více

komentáře: 1

15. listopad 2013, zobrazeno 9097x

Karibik 2010

Kolem 16:00 se schováváme za první výspu St.Lucie. Vítr trochu polevuje a vlny se uklidnily. Vytahujeme hlavní plachtu na I.ref, genu vymotáme celou a nezměněnou rychlostí 7-10 knt pokračujeme na jih. Míjíme Marigot Bay a před 18:00 máme na dohled zátoku Soufriere Bay. více

15. listopad 2013, zobrazeno 6814x

Apalucha Egej 2010

Před marínou se setkáváme s druhou lodí a dvě Bavarie 39 Cruiser nasazují kurz 161°. Prvních 10mil na motor, protože vítr je zde značně nestabilní, chvílemi žádný, chvílemi proti nám. Za ostrovem Flaves Favra se dle očekávání stabilizuje v umírněném meltémi a vytahujeme plachty. Během dne sílí na nějakých 25knt, k večeru zase slábne na cca 10knt. Ze zadu trochu nepříjemné vlny. více

15. listopad 2013, zobrazeno 6083x

Sardinie - Korsika 2007

Je pátek třináctého a žena mě veze na letiště do Bratislavy. Před týdnem jsem byl osloven jednou společností, zda bych nepřevzal jejich klienty. Převzít loď na Sardinii, přeplout na Korsiku, nabrat klienty a týden tam s nimi pobejt. Posbíral jsem nějaké informace na serveru www.jachting.info, pro nějaké zkušenosti jsem si zajel do Brna, zajistil si zasílání předpovědi, objednal letenky do Alghera a už to jelo. více

24. září 2006, zobrazeno 4732x

Greece 2006

Rychle jsme naházeli bagáž z mola do lodě, vybalili a uklidili jen to nejdůležitější a v 15:45 hod. jsme se konečně odvázali od mola. Vypluli jsme z maríny a natočili příď k jihu. Jak jinak, foukalo proti nám. Nebyl už čas na hrdinství, resp. na křižování. V naprosto neznámém terénu jsme potřebovali doplout do přes dvacet mil vzdáleného kotviště a bezpečně zakotvit. více

Více příspěvků této rubriky (8)